Putovanje u Njemačku

Nakon što sam završio školsku godinu sa odličnim uspjehom,krenuo sam na putovanje u Njemačku. Za vrijeme ljetnjeg raspusta sam bio kod tetke u Traunreutu. To je grad u Njemačkoj saveznoj državi Bavarska. Jedno je od 35 opštinskih središta okruga Traunštajn. Prema procjeni iz 2010. u gradu je živjelo 20.922 stanovnika. Na početku putovanja nisam mogao vidjeti ništa zanimljivo. Ali kada sam ušao u Austriju, to je već  bila druga priča. Bujne šume, zelene livade iznad kojih su  se prostirale planine Alpe kojim nije bilo kraja. Na alpskom području živi otprilike 13 milijuna ljudi iz osam alpskih država: Francuska, Monako, Italija, Švicarska, Njemačka, Lihtenštajn, Austrija i Slovenija.

Kada sam došao u Njemačku tetka me je dočekala zagrljajem i zaželjela mi dobrodošlicu. Ušao sma u njen mali stan, koji se nalazio na drugom spratu. Ostao sam bez riječi. Izgledalo je kao u filmu. Tu ljepotu je nemoguće opisati. Stan je imao mali balkon, na kojem sam sjedio svaku noć na pletenoj stolici, jako udobnoj i posmatrao mnoge ljude. Jedni su šetali, drugi trčali, dok su treći sjedili na divnim zelenim klupama pored trotoara i uživali u večernjim ljepotama grada. U početku mi je bilo dosadno, ali kako je vrijeme odmicalo  bilo je sve zanimljivije.

Odmah ću vam reći da mi se hrana nije svidjela kao i stalni odlazak u MCDonald’s udaljen par minuta hoda od stana.  To je američka tvrtka prehrambene industrije i svjetski lanac restorana brze hrane (fast food). Mnogi restorani uključuju igrališta za djecu i reklamiranje upućeno  djeci, a neki su preuređeni  u „prirodnijem“ stilu. Nedostajala mi je bosanska hrana kao što je grah, pita krompiruša ili polagani kolač sa krompirom iz pecare. Upoznao sam mnoge ljude koji su uljepšali moj odmor. To su tetkini prijatelji, uvijek mi je pričala o njima.

Zahvalan sam im na svemu što su učinili za mene i moju tetku. Obilazio sam razna mjesta, kao što je Allianz Arena, jedan od najmodernijih stadiona na svijetu smješten u sjevernom dijelu Munchena, glavnog grada savezne pokrajine Bavarske. Nakon Berlina i Hamburga, po broju stanovnika je treći grad u Njemačkoj, te je proglašen za jedan od najvažnijih  gospodarskih i kulturnih središta  države. Dva profesionalna fudbalska kluba se korsite navedenim stadionom, FC Bayern Munchen i TSV 1860 Munchen.

Bajern Minhen utakmica

Obišao sam i muzej dinosaurusa, gdje sam vidio primjerke dinosaura vodi, na kopnu i u zraku u prirodnim veličinama. Vidio sam mamuta i pravu mumiju mamutova mladunca.Impresivni su i kosturi dinosaura u pravoj veličini, a svidio mi se kutak za djecu  u kojem se moguće okušati u iskopavanju kostiju dinosaura i pješčanik za traženje kućica puževa. Ovaj muzje mi je dočarao kako je svijet dinosaura bio opasan, veliki i nepobjediv. Svako ko voli dinosaure jednostavno mora posjetiti Stuttgart i doći u taj muzej. Ovaj grad je poznat kao „kolijevka automobila“ i središte je automobilske industrije. Nalazi se na rijeci Neckar. Godine 2006. Stuttgart je bio jedan od 12 gradova-domaćina Svjetskog prvenstva u nogometu. Utakmice su se igrale u Mercedes-Benz Areni. Čuo sam razne priče o jezeru Chiemsee.

Jezero u Njemačkoj

To je jezero u južnoj Njemačkoj. Pošto je i najveće jezero u Bavarskoj, naziva se i „bavarsko more“. Treće je po veličini u Njemačkoj, ali od svih ima najveću zapreminu. Najveća pritoka jezera je Tirolski Achen, dok je jedina otoka rijeka Alz. Okolica jezera i Chiemgau je jedan od omiljenih turističkih regija Bavarske. Jezero je poznato i po svojim otocima:Ženski otok,Muški otok i Biljni otok. Poseban doživljaj je bio kada sam stigao na jezero. Ispred mene se pojavilo beskonačno plavo prostranstvo koje se dodirivalo sa nebom. Voda je bila plava i prozračna. Stalno sam dolazio na kupanje,sunčanje. Uživao sam u ljepotama plavog jezera, čistom zraku i šumu talasa koji su ljuljali drvene čamce, čvrsto privezane uz obalu. Dok sam stajao na obali, razmišljao sam u sebi kako je ovo jezero čarobno, kako krije tajne na svome dnu. Svako putovanje za mene je doživljaj koji se pamti.

Ovo je bilo moje putovanje u Njemačku.