povratne avio karte za Maroko

5 egzotičnih destinacija na koje možete otići iz Banjaluke za manje od 85 evra

Od kako su uveli Ryan air letove iz Banjaluke, stanovnici mog grada ali i čitave regije, konačno su dobili priliku da putuju svijetom, bez potrebe da idu u Beograd, Zagreb, Sarajevo ili Tuzlu. Konačno.

Sa trenutno osam aktivnih destinacije sa kojima raspolažemo (Memingem, Brisel, Stockholm, Milano, Beč, Frankfurt, Geteborg, Nirnberg), u mogućnosti smo da za vrlo malo novca, vidimo svijet i posjetimo mnoge zanimlje prestonice i metropole.

U mogućnosti smo da isto tako uz malo kombinovanja posjetimo i neke druge zanimljive i egzotične destinacije, o kojima će upravo biti fokus u ovoj priči. Svaki od ovih gradova, odlično je povezan sa mnogim drugim gradovima, pa su nam sada na dohvatu ruke ne samo ove četiri zemlje, već i mnoge druge.

Mnogo tura može da se napravi iz Banjaluke, a u ovom tekstu, pokazaću vam 5 po meni najegzotičnijih destinacije gdje možemo otići iz Banjaluke za manje od 85 evra.

Idemo redom.

1. Maroko za samo 40 evra (uz obilazak još par stvari)

Maroko putovanje

Te 2015. godine imao sam priliku da posjetim ovu nevjerovatnu zemlju i zaljubio sam se u nju. Toliko toga može da se radi u Maroku. Marakeš, Fez, Kazablanka, Esauira…. ne zna se koje mjesto je bolje.

Ono što je još bolje je da avio karte za ovu zemlju sa polaskom iz Banjaluke mogu da se nađu za samo 40 evra!

Prvo letimo iz Banjaluke za Brisel, gdje nas povratna karta izađe 10 evra.

Potom imamo jedan dan i po pauze koje možemo taman iskoristiti za obilaz Brisela, a sljedeći dan letimo za grad Fez i cijena povratne karte iznosi 30 evra.U povratku sam isto ostavio dan i po slobodan da obiđete Briž ili obližnji Luksemburg koji je to ako želite. Suštinski, sami sebi možete prilagoditi, da li vam odgovara ova pauza ili ne ili naći let u nekom drugom terminu, ali ovako možete organizovati jedno zaista lijepo i duže putovanje.

Ukupna cijena svih karata iznosi 40 evra

Bitno da znate je da će vam za Maroko biti potrebna viza i ona se vadi u Zagrebu.

Predloženi termin putovanja za Maroko: 16.5-27.5.

2. Malta za samo 62 evra

Golden bay plaža na Malti

Jeste li za putovanje u Maltu? Prije nekoliko godina, imao sam priliku da obiđem ovu simpatičnu ostrvsku zemlju, a trenutno postoji način kako iz Banjaluke do nje možemo doći za samo

Najlakši način da odemo tamo je letom za Milano a povratna karta iako može da se nađe i povoljnije, za ovaj datum iznosi 10 evra.

Banja Luka Milano let

Super stvar je što imamo jedan dan u Milanu koji možemo iskoristiti da obiđemo ovaj grad, te naredni dan uzimamo let za Maltu, a povratna karta je 52 evra.

Ukupna cijena svih karata iznosi 62 evra.

Predložen termin putovanja za Maltu 20.5-27.5.

3. Portugal za samo 83 evra

Kada me pitaju koja mi je omiljena zemlja u Evropi, obično kažem Portugal. Tokom 2016. proveo sam 15 dana u ovoj sjajnoj zemlji koja me je oduševila na svaki mogući način. Ako bih morao da biram zemlju u kojoj bih živio, a da nije BiH, to bi bio Portugal.

Naše putovanje započinje ponovo letom za Brisel, a povratna karta do prestonice Belgije, iznosi 10 evra.

Sljedeći dan, rano u jutro, nastavljamo za Lisabon i tamo smo pet dana, koje možemo usput iskoristiti i za obilazak Porta i po meni najljepše biblioteke na svijetu.

Cijene te karte je svega 63 evra.

Ukupna cijena svih karata iznosi 73 evra.

Za lakšu organizaciju putovanja u ovu zemlju, kreirao sam ovaj ultimativni vodič za Portugal za koji mi je trebalo oko 10 dana da ga napišem.

Predložen termin putovanja za Portugal: 16.5-23.5.

4. Kipar za samo 76 evra

Nastavljamo dalje sa toplim destinacijama u maju, a odlična opcija je svakako i Kipar koji u ovom doba godine nije previše vruć i maj je idealno vrijeme da ga posjetite, a uz to ćete se moći i kupati.

Putovanje ovoga puta započinjemo odlaskom do Beča, gdje imamo jedan dan odmora, taman da malo prošetamo po grad, a cijena povratne karte iznosi 48 evra.

Iz Beča letimo za Kipar gdje ostajemo 9 noćenja, idealno vrijeme da obiđemo čitavo ostrvo, a potom letimo nazad za Beč i isti taj dan uveče imamo let za Banjaluku, a cijena te povratne karte iznosi 28 evra. Zaista odlična kombinacija da se obiđe Afroditino ostrvo.

Ukupna cijena svih karata iznosi 76

Ako razmišljate o Kipru, pisao sam o njemu ovaj vodič sa TOP 10 mjesta koje biste trebali obići dok ste tamo.

5. Sicilija za 77 evra

Palermo Sicilija - Katedrala

Za kraj, još jedna topla egzotična destinacija. Po meni, Sicilija je uz Napulj, najbolja destinacija u čitavoj Italiji koju sam imao priliku da vidim. Ona gdje možete zaista doživjeti pravi duh ove zemlje i probati savršenu domaću kuhinju.

Leti se prvo za Milano, a isti dan presjedamo za Palermo, te se na Siciliji ostaje sedam dana, sasvim dovoljno vremena da se vide najosnovnije stvari.

Ovi letovi su odlično uvezani jer iz Milana imate tri leta dnevno za Palermo i nećete morati čekati duže od nekoliko sati na aerodromu.

Ukupna cijena svih karata iznosi 77 evra.

Za više informacija o tome šta vidjeti na Siciliji, napisao sam ovaj tekst.

Predloženi termin putovanja na Siciliju: 13.5-20.5

Znate li još neku destinaciju na koju bismo iz Banjaluke mogli otići na malo novca da je dodamo na listu?